Please enter a search term:

  • Ψηφιοποίηση Real Estates

    Ο κλάδος των ακινήτων, που παραδοσιακά χαρακτηρίζεται από προσωπική επαφή, αλλάζει. Εικονικές προβολές, διαδικτυακές πύλες, εργαλεία ανάλυσης δεδομένων και αποτελεσματική διαχείριση πελατών - η ψηφιακή παλέτα είναι τεράστια. Μιλήστε μαζί μας.

    Ανακαλύψτε τώρα!

Ψηφιοποίηση στο μάρκετινγκ ακινήτων, στη διαχείριση ακινήτων και στη διοίκηση ακινήτων

Η περιοχή DACH είναι η πιο ελκυστική αγορά ακινήτων στην Ευρώπη για τους διεθνείς επενδυτές. Ακόμα και οι διεθνείς κρίσεις δεν μπόρεσαν μέχρι στιγμής να επηρεάσουν την αγορά κατοικιών, οικοπέδων, ενοικιαζομένων διαμερισμάτων και βιομηχανικών κτιρίων. Μετά την πανδημία, κάτι συμβαίνει στον τομέα, ο οποίος παραδοσιακά χαρακτηριζόταν από προσωπική επαφή- οι εικονικές προβολές, για παράδειγμα, έχουν γίνει στάνταρ ή μια φυσική πρόσθετη υπηρεσία.

Παρόμοια με τον δημόσιο τομέα , ο κλάδος εξακολουθεί ωστόσο να είναι συγκριτικά απρόθυμος να επενδύσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Αλλά και εδώ, μόνο όσοι επενδύσουν τώρα θα μπορέσουν να επιβιώσουν στην αγορά.

Το μάρκετινγκ των ακινήτων φέρνει επανάσταση με την ψηφιοποίηση. Ενώ οι διαφημίσεις σε εφημερίδες και περιοδικά αποτελούσαν τον κανόνα, τα ακίνητα παρουσιάζονται πλέον όλο και περισσότερο στο διαδίκτυο. Πλατφόρμες όπως η Immobilienscout24, η Immowelt ή η Immonet έχουν κατακτήσει την αγορά και προσφέρουν γρήγορο, στοχευμένο μάρκετινγκ ακινήτων. Οι εταιρείες B2B μπορούν να λειτουργήσουν εδώ ως πάροχοι υπηρεσιών και να συνεισφέρουν την τεχνογνωσία τους στο διαδικτυακό μάρκετινγκ ακινήτων.


Λύσεις και παραδείγματα εφαρμογών

για την ψηφιοποίηση του κλάδου των ακινήτων

Η ψηφιοποίηση αλλάζει και τον κλάδο των ακινήτων και ανοίγει πολλές ευκαιρίες για τις εταιρείες εδώ.

Στη συνέχεια, θα σας δώσουμε μια επισκόπηση των σημαντικότερων πτυχών της ψηφιοποίησης στον κλάδο των ακινήτων και θα σας δείξουμε πώς οι εταιρείες B2B μπορούν να επωφεληθούν από αυτή την εξέλιξη:

Συμπέρασμα

Συνολικά, η ψηφιοποίηση προσφέρει στον κλάδο των ακινήτων πολυάριθμες ευκαιρίες για τη βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών, τη μείωση του κόστους και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών. Ιδιαίτερα σε εποχές που ο κλάδος των ακινήτων χαρακτηρίζεται όλο και περισσότερο από ανταγωνισμό και αλλαγές, η ψηφιοποίηση μπορεί να συμβάλει στο να αποκτήσουν οι εταιρείες ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να καταστούν ικανές για το μέλλον.