Please enter a search term:

  • Εντοπισμός

    Τι πραγματικά σημαίνει εντοπισμός ιστότοπου διαφορετικοί πολιτισμοί, νόμοι, εκφράσεις, νομίσματα, μονάδες μέτρησης, εικόνες, βίντεο, φόρμες κ.λπ. Όλοι αυτοί οι παράγοντες πρέπει να λαμβάνονται υπόψη όταν πρόκειται για τη δημιουργία ενός διεθνούς ιστότοπου!

    Υπηρεσίες εντοπισμού

Τι είναι ο εντοπισμός ιστότοπου;

Η λεπτή διαφορά.

Οι επαγγελματίες πάροχοι μεταφραστικών υπηρεσιών γνωρίζουν: Όσο πιο διεθνής είναι η επιχείρησή σας, τόσο πιο σημαντικός είναι ένας εντοπισμένος δικτυακός τόπος. Αυτό ακούγεται παράδοξο, αλλά είναι απόλυτα λογικό. Διότι ο εντοπισμός αφορά κάτι περισσότερο από την ακριβή μετάφραση των κειμένων. Η γλώσσα και το περιεχόμενο πρέπει επίσης να προσαρμοστούν στα επιχειρηματικά, πολιτιστικά και νομικά πρότυπα της χώρας-στόχου. Το αποτέλεσμα: οι πελάτες αισθάνονται κατανοητοί - και παραμένουν στο χορό. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν πρόκειται για μάρκετινγκ, αλλά και όταν πρόκειται για συμβάσεις.

Γιατί οι εταιρείες πρέπει να εντοπίζουν τον ιστότοπό τους

  • Για να περάσει το μήνυμα. Πρέπει να είναι σαφές και ξεκάθαρο.
  • Το Α και το Ω της επιτυχημένης επικοινωνίας είναι η κατάλληλη επιλογή των λέξεων και η σωστή γραμματική. Αλλά η γλώσσα ζωντανεύει μόνο μέσα από υπαινιγμούς, ιδιωματισμούς και συνδυασμούς λέξεων. Και ειδικά στο μάρκετινγκ, με αυτόν τον τρόπο μπορούν να μεταφερθούν ισχυρά μηνύματα.

Ένα παράδειγμα για τον εντοπισμό ενός δικτυακού τόπου:

Ένας γερμανικός ιστότοπος προσφέρει προϊόντα τυριού. Το συνοδευτικό κείμενο αναφέρεται στο πρωινό. Για έναν Γερμανό, αυτό είναι εντελώς αυτονόητο. Το πρόβλημα είναι ότι ένας Βρετανός μπορεί να σκεφτεί αυγά και ζαμπόν όταν ακούει τη λέξη "πρωινό". Ένας Ιάπωνας θα συνδέσει τη λέξη "asagohan" με ρύζι και σούπα miso. Αν η λέξη "πρωινό" μεταφραστεί κυριολεκτικά, χάνεται ένα σημαντικό μήνυμα. Αυτό ισχύει τόσο για την αγγλική όσο και για την ιαπωνική έκδοση του ιστότοπου.


Η λύση:

Η λύση: Όχι μόνο η μετάφραση του κειμένου είναι απαραίτητη, αλλά και η επαναδιατύπωσή του. Να ληφθούν υπόψη τα τοπικά έθιμα. Για να βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά σας φτάνει στους πελάτες σας. Και ποιος έχει μεγαλύτερη κατανόηση αυτού του πλαισίου από έναν φυσικό ομιλητή Ένας φυσικός ομιλητής που ζει και εργάζεται στην περιοχή. Όπως οι εξειδικευμένοι μεταφραστές μας.


Οι σημαντικότερες πτυχές του εντοπισμού:


Αναφορές για την αρμοδιότητα Εντοπισμός

Εκκίνηση εντοπισμών hawa.com

Πολυγλωσσία