Please enter a search term:

  • Κόστος για την ψηφιακή μετατροπή:

    Τι σας κοστίζει η ψηφιακή μετατροπή Το έχουμε αναλύσει για εσάς χρησιμοποιώντας αυτό το δείγμα υπολογισμού. Τι σας υποσχόμαστε: Θα παραμείνουμε εντός του προϋπολογισμού που θα συμφωνήσετε μαζί μας.

    Μάθετε περισσότερα εδώ!

Ποιο είναι το κόστος για τη δημιουργία ενός δικτυακού τόπου από ένα πρακτορείο;

Φυσικά, δεν είναι δυνατή μια γενική απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Παρ' όλα αυτά, το κόστος για ένα έργο ιστότοπου με ένα πρακτορείο μπορεί να εκτιμηθεί αρκετά καλά εκ των προτέρων με βάση μερικά βασικά σημεία.

Ουσιαστικά, το κόστος εξαρτάται από τον τύπο του ιστότοπου που έχετε κατά νου. Κατά κανόνα, πρέπει να περιμένετε σχετικά χαμηλό κόστος μόνο αν χρειάζεστε μόνο ένα ιστολόγιο. Μια τυπική διαδικτυακή παρουσία για επιχειρήσεις κυμαίνεται στα μεσαία επίπεδα όσον αφορά τα έξοδα. Ακολουθούν η περιοχή ηλεκτρονικού εμπορίου και η περιοχή μελών. Στην κορυφή της κλίμακας κόστους βρίσκεται η διαδικτυακή εφαρμογή. Η διαβάθμιση αυτή οφείλεται κυρίως στην πολυπλοκότητα του εκάστοτε έργου και στη σχετική δαπάνη χρημάτων, χρόνου και τεχνογνωσίας. Όσο περισσότεροι από αυτούς τους πόρους είναι διαθέσιμοι στην εταιρεία ή όσο περισσότερους πόρους διαθέτει η ίδια η εταιρεία, τόσο φθηνότερη είναι η υλοποίηση ενός δικτυακού τόπου. Εδώ ισχύει η αρχή της εσωτερικής απόδοσης.

Διότι αν διαθέτετε την κατάλληλη τεχνογνωσία στο εσωτερικό της επιχείρησης και μπορείτε επίσης να την αναθέσετε σε ένα τέτοιο έργο, δεν είναι φυσικά απαραίτητο να αναθέσετε σε ένα πρακτορείο τον προγραμματισμό της νέας σας ιστοσελίδας. Ωστόσο, μπορεί να χρειαστείτε υποστήριξη με τη φιλοξενία, το στρατηγικά σωστό διαδικτυακό μάρκετινγκ ή την ενσωμάτωση συστημάτων τρίτων. Ένα καλό πρακτορείο θα σας προσφέρει ακριβώς την υποστήριξη που χρειάζεστε για να επιτύχετε τη μέγιστη δυνατή επιτυχία με τον ιστότοπό σας.

Τώρα έχετε ήδη μια γενική εικόνα του κόστους για τη δημιουργία ενός ιστότοπου από ένα πρακτορείο. Στη συνέχεια, μπορείτε να διαβάσετε για τους επιμέρους παράγοντες που καθορίζουν το ποσό που θα πρέπει να πληρώσετε τελικά, για τα τρέχοντα έξοδα που θα πρέπει να περιμένετε και για άλλα σημαντικά στοιχεία σχετικά με το θέμα.


Ο δικός σας σχεδιαστής ιστοσελίδων, ελεύθερος επαγγελματίας ή ένα διαδικτυακό πρακτορείο;

Πολύ λίγες εταιρείες διαθέτουν εσωτερικό σχεδιαστή ιστοσελίδων. Κατά κανόνα, δεν αξίζει να προσλάβετε έναν τέτοιο ειδικό για ένα έργο ιστοτόπου.

Η πρώτη και πιο αποδοτική εναλλακτική λύση σε σχέση με έναν εσωτερικό σχεδιαστή ιστοσελίδων είναι η πρόσληψη ενός ελεύθερου επαγγελματία. Ωστόσο, συχνά χρειάζεστε κάτι περισσότερο από έναν σχεδιαστή για τη δημιουργία της διεπαφής του δικτυακού τόπου. Χρειάζεστε επίσης έναν προγραμματιστή για τη δημιουργία σημαντικών λειτουργιών και έναν εμπειρογνώμονα διαδικτυακού μάρκετινγκ για να διασφαλίσετε ότι ο δικτυακός σας τόπος θα λειτουργήσει πραγματικά με επιτυχία για εσάς μακροπρόθεσμα. Στο πλαίσιο αυτό, είναι σημαντικό να έχετε εμπειρία στη διαχείριση έργων ή/και γνώσεις σχετικά με τη χρηστικότητα, την εμπειρία χρήστη, το SEO κ.λπ. εσείς οι ίδιοι ή να έχετε αντίστοιχους ειδικούς στην ομάδα σας. Πολλοί ελεύθεροι επαγγελματίες προγραμματίζουν αυστηρά σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη - αλλά τη στρατηγική συνεισφέρετε εσείς ως πελάτης. Προγραμματίζετε πάντα ένα χαμηλό τετραψήφιο ποσό για αυτό.

Αν εκτιμάτε τις ολοκληρωμένες συμβουλές, τότε ένα πρακτορείο είναι η καλύτερη επιλογή. Εκεί, σχεδιαστές ιστοσελίδων, προγραμματιστές και διαδικτυακοί έμποροι εργάζονται από κοινού για το διαδικτυακό σας έργο. Εδώ, οι απαιτήσεις σας θα καταγραφούν με ακρίβεια, θα σας δείξουν τι είναι εφικτό και τι είναι απαραίτητο, και στο τέλος, οι επαγγελματίες θα συντονίσουν τα επιμέρους βήματα εργασίας με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτύχετε ένα μέγιστο χρήσιμο αποτέλεσμα με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Και πόσο κοστίζει μια επαγγελματική αρχική σελίδα που αναθέτετε σε ένα πρακτορείο Η επένδυση μπορεί κάλλιστα να κυμαίνεται σε πενταψήφιο ποσό, ενώ στην περίπτωση μιας διαδικτυακής εφαρμογής μπορεί να φτάσει ακόμη και σε εξαψήφιο ποσό. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε αναλυτικά ποιο είναι το κόστος. Αλλά πρώτα λίγα λόγια για το πώς να επιλέξετε τον σωστό πάροχο.


Παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος

Ας ρίξουμε τώρα μια ματιά στους παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος δημιουργίας ενός δικτυακού τόπου. Σε ειδικές περιπτώσεις, μπορεί κάλλιστα να προστεθούν και άλλα κόστη. Ωστόσο, θα πρέπει σχεδόν πάντα να λαμβάνετε υπόψη σας τα ακόλουθα σημεία.

  • Ατομικές ανάγκες

Πρώτα απ' όλα, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το τι χρειάζεστε και πόσο ακριβός θα είναι στην πραγματικότητα ο δικτυακός σας τόπος. Σας έχουμε ήδη δώσει έναν πρόχειρο προσανατολισμό στην αρχή αυτού του άρθρου: Η ταξινόμηση κυμαίνεται από το ιστολόγιο έως την εφαρμογή ιστού. Στο ενδιάμεσο, ωστόσο, υπάρχει ακόμη μεγάλο περιθώριο ή κάποιες απαραίτητες ανάγκες για συγκεκριμένους στόχους του ιστότοπου που μπορεί να σημαίνουν υψηλότερες τιμές.

Ως γενικός κανόνας, όσο πιο πολύπλοκος πρέπει να είναι ένας δικτυακός τόπος, τόσο πιο ακριβός θα είναι. Για να διατηρήσετε τα έξοδα όσο το δυνατόν χαμηλότερα και ταυτόχρονα να επιτύχετε τη μεγαλύτερη δυνατή επιτυχία, θα πρέπει να σκεφτείτε προσεκτικά να απαντήσετε στην ακόλουθη ερώτηση:

  1. Τι οφέλη πρέπει να έχει ο δικτυακός τόπος για την εταιρεία μου και για τους χρήστες
  2. Τι είναι πραγματικά απαραίτητο για την επίτευξη αυτών των στόχων
  3. Έχετε ήδη ένα εταιρικό σχέδιο

Ο εταιρικός σχεδιασμός είναι πολύ σημαντικός για την αξία αναγνώρισης της εταιρείας σας. Η αναγνωρισιμότητα πρέπει να είναι ήδη δεδομένη, ώστε η παρουσία σας στο Διαδίκτυο να συνδέεται πραγματικά με την εταιρεία σας.

Επιπλέον, μια αντίστοιχα ομοιόμορφη εταιρική εμφάνιση προάγει τη διαμόρφωση ενός εμπορικού σήματος και την αποδοχή της εταιρείας από τους πελάτες. Αυτό, με τη σειρά του, οδηγεί σε σημαντικά υψηλότερες πιθανότητες να αγοράσουν ξανά ή να ταυτιστούν με τα προϊόντα, τα οράματα, τις αξίες σας κ.λπ.

Εάν πρόκειται να δημιουργηθεί εταιρικό σχέδιο και για τον ιστότοπο, αυτό συνδέεται φυσικά με πρόσθετο κόστος.

  • Ποια μέτρα ασφαλείας πρέπει να ληφθούν

Ανάλογα με τον τύπο του ιστότοπου, είναι σημαντικά διαφορετικά πρότυπα ασφαλείας. Κατά γενικό κανόνα, οι εμπορικοί ιστότοποι πρέπει να διαθέτουν επαρκή κρυπτογράφηση.

Η κρυπτογράφηση HTTPS με αντίστοιχο πιστοποιητικό SSL είναι υποχρεωτική για αυτόν και μόνο τον λόγο. Αυτό συμβαίνει επειδή τα προγράμματα περιήγησης προειδοποιούν τους επισκέπτες για ιστότοπους που δεν είναι κατάλληλα προστατευμένοι. Αυτό θα έριχνε, φυσικά, κακό φως στην εταιρεία σας.

Στην περίπτωση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, οι απαιτήσεις προχωρούν ακόμη περισσότερο. Εδώ πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στις ασφαλείς μεθόδους πληρωμής και στην προστασία δεδομένων σύμφωνα με το DSGVO.

  • Εγκατάσταση του λογισμικού

Ένα CMS πρέπει πρώτα να εγκατασταθεί σε έναν χώρο ιστού προτού είναι διαθέσιμο. Αυτό γίνεται συνήθως σε μεγάλο βαθμό αυτόματα. Δεν υπάρχουν πρόσθετα έξοδα.

Ωστόσο, η εγκατάσταση του συστήματος ή η προσαρμογή του στις ανάγκες σας ως τελικοί χρήστες δεν γίνεται χωρίς τη δική σας παρέμβαση.

Ένας καλός οργανισμός θα διασφαλίσει επίσης τη βέλτιστη χρηστικότητα στο backend, πράγμα που σημαίνει στη βάση ότι οι ιδιαίτερα σημαντικές λειτουργίες πρέπει να είναι γρήγορα προσβάσιμες. Υπολογίστε την επιμέρους προσπάθεια εδώ.

  • Πού είναι ο τόπος για τη φιλοξενία

Οι πάροχοι υπηρεσιών φιλοξενίας είναι δεκάδες. Οι τιμές τους είναι πολύ διαφορετικές. Ο δικτυακός τόπος μπορεί να φιλοξενηθεί ιδιαίτερα φτηνά, αν υπάρχουν δικοί σας διακομιστές ιστού. Στις σπανιότερες περιπτώσεις, ωστόσο, αυτές οι προϋποθέσεις είναι δεδομένες.

Οι διακομιστές από το διαδικτυακό σας πρακτορείο είναι η βέλτιστη εναλλακτική λύση. Εδώ συνήθως λαμβάνετε ακριβώς τις υπηρεσίες που πραγματικά χρειάζεστε και δεν πληρώνετε για διάφορα χαρακτηριστικά πακέτων που στην πραγματικότητα είναι άχρηστα για εσάς - όπως συμβαίνει συχνά με τους εξωτερικούς οικοδεσπότες.

  • Είναι απαραίτητη η ενσωμάτωση επιλογών επικοινωνίας και επικοινωνίας

Το γεγονός ότι όλα τα διαθέσιμα στοιχεία επικοινωνίας πρέπει να είναι διαθέσιμα σε εμφανές σημείο στον ιστότοπο δεν αποτελεί ζήτημα εδώ και πολύ καιρό. Οι επιλογές άμεσης επικοινωνίας αναμένονται επίσης όλο και περισσότερο από τους (δυνητικούς) πελάτες σήμερα.

Εάν αυτό ισχύει για την ομάδα-στόχο σας, θα πρέπει να έχετε ενσωματώσει αντίστοιχες λειτουργίες, όπως ζωντανή συνομιλία, chat bot, video chat κ.λπ. Η επιλογή των καναλιών επικοινωνίας εξαρτάται από τις προτιμήσεις των τυπικών επισκεπτών σας. Ή και από την αξίωσή σας να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας.

  • Τι είδους περιεχόμενο πολυμέσων αποτελεί μέρος του ιστότοπου

Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες επιτυχίας για τους δικτυακούς τόπους σήμερα είναι η προσφορά περιεχομένου προστιθέμενης αξίας. Από τη μία πλευρά, είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί εξαιρετικό περιεχόμενο πολυμέσων με δυνατότητες αλληλεπίδρασης.

Από την άλλη πλευρά, είναι επίσης απαραίτητο να δημιουργηθούν τα βέλτιστα περιβάλλοντα ή τοποθεσίες για αυτό το περιεχόμενο. Και τα δύο συνδέονται με σημαντικό κόστος.

  • Θα πρέπει να πραγματοποιείται ταυτόχρονα και το SEO

οι (δυνητικοί) πελάτες σήμερα αναζητούν συνήθως πρώτα λύσεις στο διαδίκτυο όταν έχουν ένα πρόβλημα ή μια επιθυμία. Η Google είναι συχνά η πρώτη επιλογή, οπότε ένας νέος δικτυακός τόπος θα πρέπει να έχει εξαρχής τις ιδανικές προϋποθέσεις για καλή ευρεσιμότητα στην κατάταξη της Google.

Αν και το SEO συνδέεται με πρόσθετο κόστος, έχει επίσης μεγάλη οικονομική σημασία.

  • Είναι απαραίτητη η σύνδεση συστημάτων τρίτων

Η σύνδεση του δικού σας δικτυακού τόπου με άλλα συστήματα είναι συχνά ακόμη και απολύτως λογική.

Για παράδειγμα, η υποστήριξη ερωτημάτων μέσω μιας συνομιλίας που είναι ενσωματωμένη στον ιστότοπο μπορεί να προσφέρει ιδιαίτερα στοχευμένη υποστήριξη, εάν είναι ενσωματωμένο ένα σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM). Ή μπορεί να συνδεθεί η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ για να μετατραπούν τα leads σε πελάτες χωρίς πολλή προσπάθεια αλλά με μέγιστο όφελος.


Ποιο είναι το κόστος λειτουργίας για τη συντήρηση του δικτυακού τόπου;

Εκτός από το εφάπαξ κόστος για τη δημιουργία του CMS, το σχεδιασμό του ιστοχώρου, την ενσωμάτωση εφαρμογών τρίτων κ.λπ., ένας ιστοχώρος συνδέεται σχεδόν πάντα με το κόστος λειτουργίας.

  • Κόστος για τον τομέα

Ο τομέας είναι ουσιαστικά η διεύθυνση του δικτυακού σας τόπου. Τα domains αποτελούν συνήθως αντικείμενο συμφωνίας μίσθωσης.

  • Κόστος για τη φιλοξενία

Κόστος μίσθωσης προκύπτει επίσης για τους διακομιστές στους οποίους φιλοξενείται ο ιστότοπός σας. Αυτά περιλαμβάνουν την ενέργεια που απαιτείται για τη λειτουργία τους και την τακτική συντήρηση.

  • Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Οι πλήρεις δυνατότητες ενός δικτυακού τόπου μπορούν να αξιοποιηθούν μόνο μέσω του διαδικτυακού μάρκετινγκ.

Αυτό είναι ένα τυπικό παράδειγμα: Αν θέλετε να βελτιώσετε την κατάταξη του ιστότοπού σας, ώστε να πείσετε περισσότερους πελάτες για τον ιστότοπό σας, πρέπει να πραγματοποιήσετε στοχευμένη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Η πιθανότητα να βυθιστεί ο ιστότοπός σας στην απεραντοσύνη του διαδικτύου χωρίς την κατάλληλη βελτιστοποίηση είναι στην πραγματικότητα πολύ υψηλή. Σε γενικές γραμμές, το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι μια συνεχής διαδικασία. Επομένως, υπάρχει πάντα κόστος.

  • Συντήρηση και υποστήριξη:

Ο δικτυακός σας τόπος πρέπει να διατηρείται τεχνικά ενημερωμένος. Μόνο έτσι θα είναι λειτουργικός και ασφαλής μακροπρόθεσμα. Για να ελαχιστοποιήσετε τον κίνδυνο, χρησιμοποιήστε την υποστήριξη ενός επαγγελματία παρόχου υπηρεσιών.

  • Πιστοποιητικά SSL

Ένα πιστοποιητικό SSL περιλαμβάνεται συχνά με τη φιλοξενία. Ωστόσο, τα επί πληρωμή πιστοποιητικά SSL ή τα πιστοποιητικά TLS έχουν νόημα ειδικά για ευαίσθητα δεδομένα και διαδικασίες. Εκτός από τα τυπικά και συχνά δωρεάν πιστοποιητικά που επικυρώνουν τον τομέα, υπάρχουν και εκείνα που επιτρέπουν την αναγνώριση ενός οργανισμού.


Κόστος για την ανάπτυξη ιστοσελίδων CMS, ηλεκτρονικών καταστημάτων & Co.

Τα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) και τα ηλεκτρονικά καταστήματα διατίθενται δωρεάν ως ανοιχτός κώδικας. Μπορεί λοιπόν να νομίζετε ότι το κόστος για την ανάπτυξη συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου, ηλεκτρονικών καταστημάτων, εφαρμογών ιστού, εφαρμογών κ.λπ. δεν κοστίζει πολλά χρήματα, σωστά;

Υπάρχουν διάφορες εργασίες που απαιτούνται για τη δημιουργία ενός συστήματος διαχείρισης περιεχομένου. Από εσάς εξαρτάται ποιες εργασίες θα αναλάβετε μόνοι σας και ποιες θα αναθέσετε σε τρίτους:

  • Πρώτον, πρέπει να εγκαταστήσετε το σύστημα σύνταξης ή το ηλεκτρονικό κατάστημα σε έναν διακομιστή ιστού. Και ακριβώς σε αυτό το σημείο πολλοί φτάνουν ήδη στα τεχνικά τους όρια. Πολλοί πάροχοι φιλοξενίας προσφέρουν αυτές τις εφαρμογές ανοικτού κώδικα προεγκατεστημένες στους διακομιστές τους. Με λίγα μόνο κλικ, το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου ή το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να τεθεί σε λειτουργία.
  • Ο σχεδιασμός της εφαρμογής δεν είναι ακόμη έτοιμος. Επομένως, πρέπει να δημιουργήσετε μόνοι σας τα πρότυπα για τις σελίδες έναρξης, τις σελίδες επισκόπησης, τις σελίδες κατηγοριών, τις σελίδες λεπτομερειών κ.λπ. Για αυτό, χρειάζεστε συνήθως τεχνική τεχνογνωσία και εμπειρία με HTML, CSS, PHP, Java & Co.
  • Θέλετε να προσαρμόσετε το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου ή το ηλεκτρονικό σας κατάστημα Τότε θα πρέπει να γνωρίζετε ακόμη περισσότερα για HTML, CSS, PHP, Java & Co.

Και σε αυτό ακριβώς το σημείο μπαίνουν στο παιχνίδι τα web agencies. Είναι ειδικοί σε αυτόν τον τομέα και προσφέρουν τη δημιουργία ή την ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών ως υπηρεσία. Και αυτό συνοδεύεται από κάποιο κόστος.

Τι είδους έξοδα προκύπτουν;

Φυσικά, εξαρτάται από τις απαιτήσεις σας και το κόστος που θα επιβαρυνθείτε. Ενδιαφέρεστε για την προσαρμογή ή τη δημιουργία ενός υπάρχοντος συστήματος από την αρχή Θέλετε την υλοποίηση των ατομικών σας απαιτήσεων για το σύστημα Όλοι αυτοί οι παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό το είδος και το ύψος του κόστους για την ανάπτυξη ιστοτόπων.


Ανάπτυξη ενός δικτυακού τόπου με ένα ψηφιακό πρακτορείο

Τα πιο σημαντικά βήματα της διαδικασίας

Τέλος, συνοψίσαμε για εσάς (σε απλουστευμένη μορφή) τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσεται ένα τυπικό έργο ιστότοπου. Η γνώση αυτής της διαδικασίας είναι σημαντική για την εκτίμηση του εύρους του έργου και του χρόνου και του ανθρώπινου δυναμικού που απαιτείται.


Θα χαρούμε να σας υποστηρίξουμε ώστε να καταστήσουμε την ηλεκτρονική σας παρουσία ανταγωνιστική και προσανατολισμένη στο μέλλον:

  • Πώς είναι η θέση της ιστοσελίδας σας σε σύγκριση με τους ισχυρότερους ανταγωνιστές σας Θα πραγματοποιήσουμε έναν δωρεάν έλεγχο αναβάθμισης του TYPO3 και θα συνεργαστούμε μαζί σας για να καθορίσουμε έναν στόχο προσανατολισμένο στην επιτυχία.
  • Με αυτόν τον τρόπο, σας συμβουλεύουμε με την εκτεταμένη τεχνογνωσία μας στα θέματα της εμπειρίας χρήστη και της καθοδήγησης του χρήστη στον ιστότοπό σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να προσφέρετε στους πελάτες σας τη βέλτιστη δυνατή εμπειρία.
  • Οι έμπειροι προγραμματιστές ιστοσελίδων μας θα χαρούν να υλοποιήσουν για εσάς τις ατομικές σας επιθυμίες - είτε πρόκειται για την ανάπτυξη επεκτάσεων, ανταποκρινόμενων ιστοσελίδων, εφαρμογών ή συνδέσεων διεπαφής.
  • Χρειάζεστε έναν νέο ιστότοπο Κανένα πρόβλημα. Μαζί με εσάς, θα βρούμε το κατάλληλο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου για εσάς και θα ξεκινήσουμε από το μηδέν.
  • Η ομάδα υποστήριξής μας είναι πάντα διαθέσιμη για να σας παρέχει τεχνική και συντακτική υποστήριξη και τακτική εκπαίδευση.