Please enter a search term:

  • Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ

    Τα προϊόντα μας για την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ σας βοηθούν να χρησιμοποιείτε αποτελεσματικότερα τη βάση δεδομένων των πελατών σας, να κάνετε τις διαδικασίες πωλήσεων πιο ευέλικτες και δυναμικές και να προσφέρετε στους πελάτες σας εξατομικευμένες προσφορές.

    Τα προϊόντα μας

Τα προϊόντα μας στον τομέα της αυτοματοποίησης μάρκετινγκ

Τα προϊόντα μας για την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ σας βοηθούν να χρησιμοποιείτε αποτελεσματικότερα τη βάση δεδομένων των πελατών σας και να προσφέρετε στους πελάτες σας εξατομικευμένες προσφορές. η κυριαρχία των δεδομένων και η ασφάλεια των δεδομένων αποτελούν πάντα ύψιστη προτεραιότητα για εμάς στο mprofi. Γι' αυτό χρησιμοποιούμε μόνο προϊόντα που διατηρούν τα δεδομένα σας ασφαλή.

Mautic

Η λύση cloud ανοιχτού κώδικα για καλύτερη απόδοση των πελατών σε όλα τα κανάλια

Ανακαλύψτε τη Mautic
Marketo

Βελτιστοποιεί τη διαχείριση του lead, τις διακαναλικές αλληλεπιδράσεις και την απόδοση πολλαπλών επαφών.

Ανακαλύψτε την Marketo
Pardot - Salesforce

Διαισθητικό εργαλείο για μεμονωμένες σελίδες εκκίνησης και φόρμες μέσω drag & drop

Ανακαλύψτε το Pardot
Microsoft (MS) Dynamics

Συνδυάζει ERP και CRM σε ένα ενιαίο περιβάλλον cloud

Ανακαλύψτε το MS Dynamics
Παρακολούθηση καμπάνιας

Το Campaign Monitor είναι μια πλατφόρμα αυτοματοποίησης μάρκετινγκ σχεδιασμένη ειδικά για εταιρείες B2B. Σας δίνει τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά τις εκστρατείες μάρκετινγκ, να χτίζετε σχέσεις με τους πελάτες σας και να επιτυγχάνετε τους στόχους πωλήσεων και μάρκετινγκ.

Ανακαλύψτε το Campaign Monitor
Inxmail

Χρησιμοποιήστε προϊόντα διαδικτυακής διαφήμισης για να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας στο διαδίκτυο. Οι λύσεις ψηφιακής διαφήμισης περιλαμβάνουν τη διαφήμιση σε οθόνη, τη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης, τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ θυγατρικών και το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στόχος είναι η αύξηση της προβολής, της εμβέλειας και των μετατροπών για την τελική αύξηση των πωλήσεων.

Ανακαλύψτε το Inxmail

Στην εποχή της ψηφιοποίησης, τα συστήματα αυτοματοποίησης μάρκετινγκ είναι το εργαλείο επιλογής για το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Τα εργαλεία αυτά επιτρέπουν τον απρόσκοπτο συντονισμό των πωλήσεων και του μάρκετινγκ και συνεπώς τη χρήση της ψηφιακής διαρθρωτικής αλλαγής προς όφελος της επιχείρησης. Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ είναι επίσης η ιδανική λύση για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) των τομέων B2B και B2C με προϊόντα που απαιτούν ειδική επεξήγηση.

Ο αυτοματισμός μάρκετινγκ αυτοματοποιεί όλες τις επαναλαμβανόμενες εργασίες σε αυτούς τους τομείς ή καθιστά τα δεδομένα διαθέσιμα για περαιτέρω διεργασίες.

Ορισμός της αυτοματοποίησης μάρκετινγκ

Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ νοείται ευρέως ως ολοκληρωμένο λογισμικό με παρακολούθηση στο διαδίκτυο που αυτοματοποιεί επαναλαμβανόμενες εργασίες μάρκετινγκ, είτε μέσω έξυπνου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, SMS ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ωστόσο, η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ δεν έχει μεγάλη σημασία μόνο ως οργανωτική διεπαφή. Ταυτόχρονα, αυτά τα συστήματα λογισμικού πρέπει να νοούνται ως έξυπνα εργαλεία ανάλυσης για την αυτοματοποίηση. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό των επισκεπτών του ιστότοπου καθώς και για τη δημιουργία μολύβδου, τη βαθμολόγηση μολύβδου και πολλές άλλες διαδικασίες σε πραγματικό χρόνο. Εκτός από τη συλλογή διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα συστήματα αυτοματοποίησης μάρκετινγκ φροντίζουν ταυτόχρονα και για την ανατροφή του lead μέσω έξυπνου μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Τα συστήματα αυτοματοποίησης μάρκετινγκ διαφέρουν από τα συστήματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο ότι τα δεδομένα δεν αποθηκεύονται σε μια λίστα. Τα δεδομένα αποθηκεύονται σε μια βάση δεδομένων. Με αυτόν τον τρόπο, είναι δυνατή η προβολή των σημαντικότερων χαρακτηριστικών των δεδομένων με μια ματιά. Για να αυξηθεί περαιτέρω η προστιθέμενη αξία, αυτή η βάση δεδομένων συνδέεται με το CRM μέσω μιας διεπαφής. Η στάθμιση και η ωριμότητα αυτών των βασικών στοιχείων των εργαλείων αυτοματοποίησης μάρκετινγκ ποικίλλουν ανάλογα με τον πάροχο. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητη μια προσεκτική προεπιλογή.

Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ αποτελεί σημαντικό μέρος του σύγχρονου μάρκετινγκ και χρησιμοποιείται από πολλές εταιρείες B2B για τη βελτιστοποίηση και την αυτοματοποίηση των στρατηγικών μάρκετινγκ τους. Πρόκειται για μια τεχνολογία που επιτρέπει στις εταιρείες να αυτοματοποιούν και να εξατομικεύουν τις δραστηριότητες μάρκετινγκ τους, προκειμένου να επικοινωνούν αποτελεσματικότερα με τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες τους.

Τομείς εφαρμογής της αυτοματοποίησης μάρκετινγκ

  • Διαχείριση μολύβδου

Στη διαχείριση μολύβδου, οι ενδιαφερόμενοι και οι δυνητικοί πελάτες καταγράφονται, χαρακτηρίζονται και διαχειρίζονται μέσω αυτοματοποιημένων διαδικασιών. Αυτό καθιστά δυνατή την πιο στοχευμένη προσέγγιση των δυνητικών πελατών και την ταχύτερη μετατροπή τους.

  • Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Με την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ, μπορούν να δημιουργηθούν εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είναι προσαρμοσμένα στις ατομικές ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του παραλήπτη. Αυτό μπορεί να αυξήσει το ποσοστό ανοίγματος και κλικ στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να επιτύχει υψηλότερο ποσοστό μετατροπής.

  • Εξατομίκευση του περιεχομένου του δικτυακού τόπου

Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δυναμική δημιουργία περιεχομένου που είναι προσαρμοσμένο στον επισκέπτη του ιστότοπου. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερη αλληλεπίδραση και καλύτερη εμπειρία χρήστη.

  • Lead Nurturing

Το lead-nurturing αφορά τη συνοδεία δυνητικών πελατών σε όλη τη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς και την παροχή σχετικών πληροφοριών και προσφορών. Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία ατομικών και εξατομικευμένων εκστρατειών που είναι προσαρμοσμένες στις ανάγκες και τη συμπεριφορά του δυνητικού πελάτη.

  • Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Ο στόχος εδώ είναι η στοχευμένη τοποθέτηση και προώθηση περιεχομένου στα επιμέρους κανάλια. Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να απευθυνθούν σε μεμονωμένες ομάδες-στόχους και να δημιουργήσουν ακριβώς προσαρμοσμένο περιεχόμενο.

  • Lead scoring

Στο lead sourcing, οι δυνητικοί πελάτες αξιολογούνται και χαρακτηρίζονται σύμφωνα με ορισμένα κριτήρια. Οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον καθορισμό μεμονωμένων κριτηρίων αξιολόγησης που είναι προσαρμοσμένα στις επιμέρους ανάγκες της εταιρείας.

Η εμπειρία μας στην αυτοματοποίηση μάρκετινγκ

Μάθετε περισσότερα σχετικά με την τεχνογνωσία μας στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών μάρκετινγκ και τη βελτιστοποίηση της παραγωγής leads.

Σχετικά με την αρμοδιότητα