Please enter a search term:

  • Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ

    Αυξήστε τους πελάτες σας και ενισχύστε τις πωλήσεις σας μέσω στοχευμένων και προσαρμοσμένων δραστηριοτήτων μάρκετινγκ.

    Υπηρεσίες αυτοματισμού:

Αυτοματοποίηση διαδικασιών μάρκετινγκ

Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ, που ονομάζεται επίσης αυτοματοποίηση μάρκετινγκ, είναι μια μέθοδος βασισμένη σε λογισμικό για την αυτοματοποίηση των διαδικασιών μάρκετινγκ και πωλήσεων. Κατά τη διαδικασία αυτή, τα προφίλ των χρηστών εμπλουτίζονται με πληροφορίες που βασίζονται στη συμπεριφορά τους, προκειμένου να δημιουργηθούν αυτοματοποιημένες διαδικασίες εκστρατειών για εξατομικευμένη επικοινωνία. Η αύξηση του αριθμού των δυνητικών, εξειδικευμένων νέων πελατών (των λεγόμενων leads) είναι ένας από τους στόχους της αυτοματοποίησης μάρκετινγκ.

Ποια προβλήματα μπορούν να επιλυθούν με τη βοήθεια του αυτοματισμού μάρκετινγκ

Η συμπεριφορά των ανθρώπων κατά τις αγορές έχει αλλάξει. Το διαδίκτυο παίζει σημαντικό ρόλο στις περισσότερες αγοραστικές αποφάσεις σήμερα. Χιλιάδες δυνητικοί πελάτες πιθανώς βρίσκονται στο διαδίκτυο και αναζητούν τα προϊόντα και τις λύσεις σας. Σε αυτό το σημείο βρίσκεται το πρόβλημα:

  • Ότι δεν είναι τόσο εύκολο να φέρεις αυτούς τους ανθρώπους στον ιστότοπό σου.
  • Όταν βρίσκονται στον ιστότοπό σας, δεν είναι εύκολο να έρθετε σε επαφή με αυτούς τους ανθρώπους.
  • Ότι δεν είναι εύκολο να φιλτράρετε τις επαφές που είναι πρόθυμες να αγοράσουν, τις καλές επαφές.
  • Και ότι ο εντοπισμός της σωστής χρονικής στιγμής κατά την οποία ένας υποψήφιος είναι έτοιμος να αγοράσει δεν είναι εύκολος.

Η αυτοματοποίηση μάρκετινγκ είναι η λύση σε αυτό το πρόβλημα.

Τα εργαλεία μας για την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ σας βοηθούν να βελτιστοποιήσετε τη διαδικασία μάρκετινγκ, εκτελώντας αυτόματα τη σωστή ενέργεια με βάση τα ενδιαφέροντα κάθε πελάτη - για παράδειγμα, αντιστοιχίζοντας προϊόντα ή θέματα ενημερωτικών δελτίων με βάση το αγοραστικό ενδιαφέρον.

4 Βασικές λειτουργίες της αυτοματοποίησης μάρκετινγκ

Μελέτες περιπτώσεων για την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ


Η εταιρεία τεχνολογίας βελτιώνει τη διαχείριση των μολύβδων μέσω της αυτοματοποίησης μάρκετινγκ

Μια εταιρεία τεχνολογίας χρησιμοποίησε την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ για να βελτιώσει τη διαχείριση των lead της. Αυτό περιελάμβανε τη σύλληψη δυνητικών πελατών και την εξειδίκευση και την ανατροφή τους μέσω αυτοματοποιημένων διαδικασιών. Αυτό επέτρεψε στην εταιρεία να στοχεύσει πιο αποτελεσματικά τους δυνητικούς πελάτες και να τους μετατρέψει σε πελάτες πιο γρήγορα.

Με τη χρήση της αυτοματοποίησης μάρκετινγκ, η εταιρεία μπόρεσε επίσης να βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες διαχείρισης μολύβδων και να εξοικονομήσει πόρους. Η αφοσίωση των πελατών ενισχύθηκε επίσης, καθώς οι δυνητικοί πελάτες συνοδεύονταν καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας λήψης απόφασης αγοράς μέσω της στοχευμένης φροντίδας των leads.

Συνολικά, η εταιρεία μπόρεσε να αυξήσει την ποιότητα των πωλήσεων κατά 35 % και να συντομεύσει τους κύκλους πωλήσεων κατά 20 % μέσω της χρήσης της αυτοματοποίησης μάρκετινγκ.


Η εταιρεία λογισμικού αυξάνει τις μετατροπές μέσω αυτοματοποιημένων εκστρατειών email

Μια εταιρεία λογισμικού χρησιμοποίησε την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ για να αυτοματοποιήσει και να εξατομικεύσει τις καμπάνιες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της. Αυτό περιελάμβανε τη δημιουργία αυτοματοποιημένων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ήταν προσαρμοσμένα στην ατομική συμπεριφορά και τα ενδιαφέροντα των παραληπτών. Μέσω της στοχευμένης προώθησης, οι υποψήφιοι έρχονταν σταδιακά πιο κοντά στην αγορά.

Μέσω της στοχευμένης προσέγγισης, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει σημαντικά το ποσοστό ανοίγματος και κλικ στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Το ποσοστό μετατροπής αυξήθηκε επίσης, επειδή οι δυνητικοί πελάτες έλαβαν σχετικές πληροφορίες και προσφορές. Συνολικά, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει τις μετατροπές κατά 25 % μέσω της χρήσης του αυτοματισμού μάρκετινγκ.


Ο πάροχος χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών χρησιμοποιεί την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ για την εξατομίκευση του περιεχομένου του ιστότοπου

Ένας πάροχος χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών χρησιμοποίησε την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ για να βελτιώσει την εξατομίκευση του περιεχομένου του ιστότοπου. Χρησιμοποιήθηκαν αυτοματοποιημένες διαδικασίες για τη δυναμική δημιουργία περιεχομένου ιστότοπου και την προσαρμογή του στον επισκέπτη. Αυτό επέτρεψε την προσέγγιση του χρήστη μέσω εξατομικευμένου περιεχομένου και βελτίωσε την εμπειρία του χρήστη.

Με τη χρήση της αυτοματοποίησης μάρκετινγκ, ο πάροχος χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών μπόρεσε επίσης να αυξήσει τη δέσμευση των επισκεπτών στον ιστότοπο. Επίσης, αυξήθηκε η παραγωγή πρωτοβουλιών, καθώς οι επισκέπτες του ιστότοπου ήταν πιο στοχευμένοι μέσω εξατομικευμένου περιεχομένου.

Συνολικά, ο πάροχος χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών κατάφερε να αυξήσει το ποσοστό μετατροπής κατά 15 % και να αυξήσει το χρόνο παραμονής στον ιστότοπο κατά 25 % μέσω της χρήσης της αυτοματοποίησης μάρκετινγκ.

Προϊόντα που χρησιμοποιούμε για την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ

Mautic

Η λύση cloud ανοιχτού κώδικα για καλύτερη απόδοση των πελατών σε όλα τα κανάλια

Ανακαλύψτε τη Mautic
Marketo

Βελτιστοποιεί τη διαχείριση του lead, τις διακαναλικές αλληλεπιδράσεις και την απόδοση πολλαπλών επαφών.

Ανακαλύψτε την Marketo
Pardot - Salesforce

Διαισθητικό εργαλείο για μεμονωμένες σελίδες εκκίνησης και φόρμες μέσω drag & drop

Ανακαλύψτε το Pardot
Microsoft (MS) Dynamics

Συνδυάζει ERP και CRM σε ένα ενιαίο περιβάλλον cloud

Ανακαλύψτε το MS Dynamics

Αναφορές

CRM Finder Ελβετία
Hawa Sliding Solutions AG

Σύνδεση με το Microsoft Dynamics CRM