Please enter a search term:

  • Βιομηχανία υπηρεσιών

    Οι πελάτες δεν ήταν ποτέ πιο απαιτητικοί και ποτέ δεν ήταν δυνατόν να ικανοποιούνται οι επιθυμίες των πελατών τόσο ατομικά όσο σήμερα. Αναπτύσσουμε το καλύτερο και καταλληλότερο ταξίδι του πελάτη για εσάς και βρίσκουμε την ιδανική πλατφόρμα στο ηλεκτρονικό εμπόριο ή στη διαχείριση πελατών.

    Ανακαλύψτε τώρα!

Βιομηχανία υπηρεσιών

Ο τομέας των υπηρεσιών είναι ο μεγαλύτερος και ταχύτερα αναπτυσσόμενος οικονομικός τομέας στη Γερμανία (70 % του ΑΕΠ) και ο σημαντικότερος βιομηχανικός τομέας μαζί με την κατασκευή οχημάτων, τη χημική βιομηχανία και τη μηχανολογία .

Στην Ελβετία, ο τομέας είναι μάλιστα ο σημαντικότερος και μεγαλύτερος βιομηχανικός τομέας από όλους, με μερίδιο περίπου 74 % της συνολικής ακαθάριστης προστιθέμενης αξίας. Σε καμία άλλη βιομηχανία η ψηφιοποίηση δεν έχει πιθανώς αποτελέσει τέτοιο μοχλό καινοτομίας: οι εξελίξεις και οι αλλαγές είναι ραγδαίες και προσαρμόζονται συνεχώς. Οι αγορές προϊόντων, οι φυσικές υπηρεσίες και οι ψηφιακές προσφορές δεν στέκονται πλέον μόνες τους, αλλά αλληλοσυμπληρώνονται για να σχηματίσουν έξυπνες υπηρεσίες.

Χωρίς εφαρμογές, πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου και έξυπνες υπηρεσίες, τίποτα δεν λειτουργεί πια. mprofi προσφέρει στις εταιρείες από τον κλάδο των υπηρεσιών τη βέλτιστη δυνατή υποστήριξη στην ανάπτυξη και επέκταση των επιχειρηματικών τους μοντέλων, διότι σε αυτό ειδικευόμαστε.


Τομείς εφαρμογής της ψηφιοποίησης στον κλάδο των υπηρεσιών

Η χημική και φαρμακευτική βιομηχανία είναι μια από τις πιο σημαντικές και καινοτόμες βιομηχανίες παγκοσμίως. Εδώ αναπτύσσονται, κατασκευάζονται και διανέμονται προϊόντα που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην υγεία και την ευημερία των ανθρώπων. Λόγω της αυξανόμενης παγκοσμιοποίησης, της αυξανόμενης ανταγωνιστικής πίεσης και των μεταβαλλόμενων αναγκών των πελατών, η ψηφιοποίηση έχει αποκτήσει μεγάλη σημασία σε αυτόν τον κλάδο.

Στη συνέχεια, θα θέλαμε να σας δώσουμε μια επισκόπηση των δυνατοτήτων και των τομέων εφαρμογής της ψηφιοποίησης στη χημική και φαρμακευτική βιομηχανία:

Συμπέρασμα

Η ψηφιοποίηση προσφέρει τεράστιες ευκαιρίες στον κλάδο των υπηρεσιών για να καταστήσει τις διαδικασίες εργασίας πιο αποτελεσματικές, να μειώσει το κόστος και να ανοίξει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Προκειμένου να αξιοποιηθούν αυτές οι δυνατότητες, είναι σημαντικό να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα σε πρώιμο στάδιο και να προσεγγιστεί η ψηφιοποίηση με στρατηγικό τρόπο. Η εστίαση θα πρέπει επίσης να γίνεται στις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών, προκειμένου να αυξηθεί η ικανοποίησή τους και να οικοδομηθούν μακροχρόνιες πελατειακές σχέσεις.