Please enter a search term:

  • Dealfront - Echobot - Leadfeeder

    η mprofi AG προσφέρει το Dealfront και το Echobot, ισχυρά εργαλεία για να βελτιώσετε τις στρατηγικές διαδικτυακού μάρκετινγκ και πωλήσεων B2B. Ανακαλύψτε πώς αυτά τα εργαλεία μπορούν να μεταμορφώσουν την επιχείρησή σας και να αυξήσουν τα κέρδη σας.

Ως κορυφαία ψηφιακή εταιρεία, η mprofi AG, είμαστε υπερήφανοι που παρουσιάζουμε τις ικανότητες, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού. Επικεντρωνόμαστε στην υλοποίηση και την υποστήριξη εκστρατειών SEO σε ιστότοπους για το "Dealfront και το Echobot", δύο επαναστατικά προϊόντα στον τομέα του διαδικτυακού μάρκετινγκ.

Το Dealfront είναι η πλατφόρμα go-to-market για την Ευρώπη, παρέχοντας στις ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ τα δεδομένα, τα εργαλεία και τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κερδίσουν οποιαδήποτε ευρωπαϊκή αγορά12. Το Dealfront σας επιτρέπει να εντοπίζετε τους πελάτες των ονείρων σας και να επιταχύνετε τις διαδικασίες πωλήσεων1. Σας επιτρέπει να εστιάσετε σε υποψήφιους πελάτες με υψηλή πρόθεση αγοράς και να εντοπίσετε εταιρείες που χρειάζονταιτις λύσεις σας1. Επιπλέον, το Dealfront μετατρέπει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου σε B2B leads και σας βοηθά να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας με ακριβείς B2B διαφημίσεις1. Προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες go-to-market και προωθεί τη συνεχή βελτιστοποίηση των διαδικασιών πωλήσεών σας.

Η Echobot, η οποία αποτελεί πλέον μέρος της Dealfront, ιδρύθηκε αρχικά στη Γερμανία και έχει δημιουργήσει μια πιστή πελατειακή βάση. Προσέφερε στους πελάτες της μια αποτελεσματική λύση για την παρακολούθηση και την ανάλυση των εταιρικών δεδομένων για την αξιολόγηση των στρατηγικών μάρκετινγκ3. Μετά τη συγχώνευση με την Leadfeeder, έναν φινλανδικό πάροχο πληροφοριών για τους επισκέπτες του διαδικτύου, δημιουργήθηκε η Dealfront με στόχο να φέρει επανάσταση στις στρατηγικές go-to-market των εταιρειών στην ευρωπαϊκή αγορά.

Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν την πλήρη υλοποίηση και υποστήριξη αυτών των καινοτόμων πλατφορμών. Είμαστε υπερήφανοι που μπορούμε να καθοδηγήσουμε τους πελάτες μας σε κάθε βήμα του ψηφιακού τους μετασχηματισμού και να διασφαλίσουμε ότι θα αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες των Dealfront και Echobot.

Το Dealfront είναι μια πλατφόρμα go-to-market για την ευρωπαϊκή περιοχή, που χρησιμοποιείται από τις ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ για να αποκτήσουν δεδομένα, εργαλεία και πληροφορίες για να επιτύχουν σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή αγορά. Η πλατφόρμα επιτρέπει στους χρήστες να εντοπίζουν τους πελάτες-στόχους τους και να επιταχύνουν τις διαδικασίες πωλήσεων. Προσφέρει επίσης χαρακτηριστικά για τον εντοπισμό δυνητικών πελατών με υψηλή πρόθεση αγοράς και τη μετατροπή της επισκεψιμότητας του ιστότοπου σε B2B leads. Επιπλέον, το Dealfront υποστηρίζει τη διαφήμιση B2B και επιτρέπει την ακριβή (επανα)στόχευση για τις πιο σχετικές προοπτικές.

Το Dealfront υπόσχεται να μετατρέψει τη διαδικασία πωλήσεων σε έναν διαρκώς βελτιούμενο κύκλο, ανακαλύπτοντας νέες ευκαιρίες, προσδιορίζοντας τους leads, μετατρέποντάς τους σε πελάτες και βελτιστοποιώντας ολόκληρο το pipeline. Η πλατφόρμα αναπτύχθηκε στην Ευρώπη και αντλεί τα δεδομένα της από τα εθνικά εμπορικά μητρώα. Η τεχνητή νοημοσύνη της καταλαβαίνει πολλές γλώσσες και τα crawlers της βρίσκουν δεδομένα και πληροφορίες που δεν καλύπτουν άλλοι πάροχοι.

Η Dealfront παρέχει πρόσβαση σε πλούσια δεδομένα, συμπεριλαμβανομένης μιας εκτεταμένης βάσης δεδομένων ευρωπαϊκών εταιρειών, επαφών και γεγονότων ενεργοποίησης. Η πλατφόρμα βασίζεται σε τρεις πυλώνες δεδομένων: βάσεις δεδομένων εταιρειών της ΕΕ, πολύγλωσση ανίχνευση ιστού και γεγονότα ενεργοποίησης. Έχει επίσης αναπτυχθεί με γνώμονα τα αυστηρά ευρωπαϊκά πρότυπα προστασίας δεδομένων και συλλέγει μόνο δημόσια δεδομένα.

Η Dealfront είναι το αποτέλεσμα της συγχώνευσης δύο βραβευμένων εταιρειών: Echobot, μιας γερμανικής πλατφόρμας πληροφοριών πωλήσεων, και της Leadfeeder, μιας φινλανδικής εταιρείας παροχής πληροφοριώνσχετικά με τους επισκέπτες του διαδικτύου1. Τόσο η Echobot όσο και η Leadfeeder προσφέρουν μια ποικιλία χαρακτηριστικών, όπως API, πίνακες ελέγχου δραστηριότητας, ειδοποιήσεις και άλλα, αλλά δεν είναι σαφές ποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ενσωματώνονται στο Dealfront.

η "Dealfront" και η "Echobot" είναι δύο πλατφόρμες που επικεντρώνονται στην παροχή λύσεων B2B marketing και sales intelligence. Η Dealfront, μια πλατφόρμα go-to-market για την Ευρώπη, παρέχει στις ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ δεδομένα, εργαλεία και πληροφορίες για να κερδίσουν οποιαδήποτε ευρωπαϊκή αγορά. Επιτρέπει στις εταιρείες να εντοπίζουν τους ιδανικούς πελάτες τους και να επιταχύνουν τις διαδικασίες πώλησης1. Η πλατφόρμα εστιάζει σε προοπτικές με υψηλή πρόθεση αγοράς και χρησιμοποιεί διάφορα γεγονότα ενεργοποίησης για να εντοπίσει τις εταιρείες που χρειάζονται τις λύσεις της εταιρείας.

Η Echobot είναι μια γερμανική πλατφόρμα πληροφοριών πωλήσεων που ενσωματώνεται στην Dealfront μαζί με τον φινλανδικό πάροχο πληροφοριών για τους επισκέπτες του διαδικτύου Leadfeeder. Και οι δύο πλατφόρμες βοηθούν στη μετατροπή της επισκεψιμότητας του ιστότοπου σε B2B leads και στην προσέγγιση του κοινού-στόχου με ακριβείς B2B διαφημίσεις. Παρέχουν μια μοναδική μαγεία go-to-market που μετατρέπει τη διαδικασία πωλήσεων σε έναν κύκλο που βελτιώνει συνεχώς την ακρίβεια και την απόδοσή του.

Η Dealfront βασίζεται σε τρεις πυλώνες δεδομένων: βάσεις δεδομένων εταιρειών της ΕΕ, πολύγλωσση ανίχνευση ιστού και γεγονότα ενεργοποίησης για να παρέχει βαθιά κατανόηση και πληροφορίες. Γεννήθηκε στην Ευρώπη και χρησιμοποιεί δεδομένα από τα εθνικά εμπορικά μητρώα, τεχνητή νοημοσύνη που κατανοεί πολλές γλώσσες, καθώς και ανιχνευτές που βρίσκουν δεδομένα και πληροφορίες που δεν καλύπτουν άλλοι πάροχοι.